Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Selamat datang ke dunia blog saya.Seorang ummi,isteri,anak dan kawan yang baru berjinak dgn dunia blog.Semoga yang baik kita jadikan pedoman dan yang tak baik kita buang jauh2...semoga kita memperolehi keberkatan.Amin...

Khamis, 10 September 2009

Biskut lagi...



He3..entah apa2 la aku ni...gambar yang tak berkaitan pun nak dimasukkan.Kesian si teddy bear tu terpaksa jadi undercover pada aku. Nak buat camne,nak amik gambar ni cukup susah, dah aku tak ada kamera digital.Sungguh aku ketinggalan zaman.Bukan tak suka kamera, tapi tiap kali plan nak beli slalu tak jadi.Ada saja benda yang lebih penting untuk dibeli.Maka terpaksala menggunakan webcam laptop ni untuk amik gambar.Naseb baik ada gak webcam di laptop ni kalu tak susah le nak bergambar.Patung bear ni tolong cover la tangan2 aku kat belakang yang sedang memegang pinggan biskut dan menekan punat2 keyboard tu.He3..
Gambar bear je yang besar dari gmbr biskut.He3.Apa yang penting, biskut butter berperisa oren+mangga siap untuk hidangan di hari lebaran.Adios!

3 comments:

kabuto on Khamis, September 10, 2009 8:45:00 PTG berkata...

biskut teddy bear 1!!

maslemon on Jumaat, September 11, 2009 10:15:00 PTG berkata...

he3.betul la biskut teddy bear..cun gak nama tu..

Aliza on Sabtu, September 12, 2009 12:33:00 PG berkata...

rugi2 tak gi raya umah mas...

Catat Ulasan

ok la tuuu..