Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Selamat datang ke dunia blog saya.Seorang ummi,isteri,anak dan kawan yang baru berjinak dgn dunia blog.Semoga yang baik kita jadikan pedoman dan yang tak baik kita buang jauh2...semoga kita memperolehi keberkatan.Amin...

Ahad, 19 September 2010

kata nak sekejap je...

cenggini la aku bila berdepan dgn benda 4 segi ni..mula la ketagih gila babas.kata nak sekejap je tapi dah beberapa jam x stop2 g.mula la tugasan lain diabaikan.perempuan ke2(untuk lebih memahami perihal perempuan ke2 sila ke blog nasi-kerabu) pun dah bangun dah tapi aku masih lagi terkebil2 sampai tak terkebil2 menebalkan diri di depan benda 4 segi ni.Aku rasa kalau dia buley bercakap mau saja dia jerit kat aku stop picit2 badan dia...tapi aku tak punya kuasa untuk menghentikannya kerana inilah saat aku rasa aku nak beramah mesra dgn benda 4 segi ni..tgn aku makin digaruk2(entah aku pun x fhm apa itu garuk)nak menekan2 je badan 4 segi ni...waima aku pun x tau apa benda yg nak ditekan2(hahaha adakah aku sudah mereng?oh tidak...jiwaku terasa nak memberontak je...eh mcm x betul je ayat aku ni...).si tikus pun dh pening dah.aku bw ke kiri dia lari ke kanan,aku bw ke atas dia lari ke bwh.Aku rasa hayatnya pun dah x berapa panjang dah,kena tukar si tikus baru dah ni..Arggh usus besar pulah memberontak!!!Terpaksalah stop jap..x bule kena tutup terus benda 4 segi ni,kasi dia rest jap.Lagipun si buah hatiku a.k.a 'singer menawan keluarga bahagia' pun nak aku belai juga.Yang tu x leh tinggal nanti merajuk..dialah pembantu aku yang setia siang dan malam membantu aku meraih rezeki...argghhh nak ke bank simpanan sepanjang hayat....chow dulu!

0 comments:

Catat Ulasan

ok la tuuu..