Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Selamat datang ke dunia blog saya.Seorang ummi,isteri,anak dan kawan yang baru berjinak dgn dunia blog.Semoga yang baik kita jadikan pedoman dan yang tak baik kita buang jauh2...semoga kita memperolehi keberkatan.Amin...

Khamis, 19 Mei 2011

Mungkinkah kembali semula?

Asslamualaikum dan slm sejahtera...

Agak2 8 bln aku x buat aper2 kat blog ni,semenjak aku menceburi bidang baru yang memang memberi aku kepuasan dan pulangan.Pulangan wang yang x seberapa tp cukup membuat hatiku puas.Bidang jahitan telah membawa aku ke dunia baru dan semenjak itu aku tidak lagi menoleh ke belakang lagi.Sebab itu pertanyaan mungkinkan kembali semula? ke dunia blog ini akan terjadi kembali?

Jawapan:InsyaAllah kembali semula tapi x serancak dahulu ler..kenapa?

Jawapan:Aku sedang menanti kehadiran insan baru yang akan muncul ke dunia bila2 masa sahaja...nak delivered new baby dah x lm lagi.minggu ini,minggu depan or bln depan.Ikut tarikh due 5hb Jun 2011, tapi kalau awal dlm masa terdekat ni ler.Tapi kenapa x leh serancak dulu lg nk berblogger?

Jawapan:Ye la sibuk dengan new baby mestilah kena fokus kpd baby.Makin bz lerr rutin harian.Tambahan pula dah ada hero n heroin yg makin membesar ni lagi le rancak kehidupan aku.Dan ada jawapan lagi..

Jawapan:Aku dah ada kerjaya sampingan di rumah sebagai tukang jahit.Nak tempah baju n langsir?Boleh...

Apapun aku tetap akan berblogger sehingga akhir hayatku..InsyaAllah..

Jumpa lagi...

2 comments:

lady-D on Khamis, Mei 19, 2011 2:15:00 PTG berkata...

ya mungkin!!!dan mungkin bila nanti...hehe...x sbr nak tgk bb baru sis nt^^

maslemon on Sabtu, Mei 21, 2011 10:41:00 PG berkata...

datang tau langkawi...winduu sgt2

Catat Ulasan

ok la tuuu..