Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Selamat datang ke dunia blog saya.Seorang ummi,isteri,anak dan kawan yang baru berjinak dgn dunia blog.Semoga yang baik kita jadikan pedoman dan yang tak baik kita buang jauh2...semoga kita memperolehi keberkatan.Amin...

Sabtu, 1 Ogos 2009

Saja nak bebel...

Lamanya aku tak post di blog ni.Seminggu juga lah blog aku tak de ape2 entri.Jari2 rasa tak tau nak ketuk2 apa2 perkataan pun.Bukan mati idea tapi tak tau nak mula ngan apa.Lagipun mood pun tak berapa nak ada sekarang.Bulan nak mengambang kot?He3.Blog2 kwn2 yg lain pun dah lama aku tak jenguk cuma kalo yg aku dh link kan tu ada la summary kat tepi tu.Tapi tu pun aku tak sempat2 gak nak bukak blog org lain.Nak buat guano,perkongsian syer lap top ni hanya 10% le kot di pihak aku.Time nak guna memang tak banyak dah empunyer lap top pun nak guna banyak.Tak kisah la janji ujung2 minggu adalah time aku yg guna.

Tapi yg buat aku geram, line internet di kawasan umah aku ni x berapa kuat.Kdg2 dok tengah syok mengepost, tiba2 line tak dok!Alaaa tensennyerrr...Patut la hubby aku slalu bawak laptop ni kat tempat keje dia dah line sana ok aje.Inilah salah satu kelemahan broadband.Pilih kasih sungguh!

Nanti lah bila mood mula mendatang laju la nanti jari-jemari mengetuk2 keyboard ni.Apa orang kata amik mood dulu.Wacha!


0 comments:

Catat Ulasan

ok la tuuu..