Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Selamat datang ke dunia blog saya.Seorang ummi,isteri,anak dan kawan yang baru berjinak dgn dunia blog.Semoga yang baik kita jadikan pedoman dan yang tak baik kita buang jauh2...semoga kita memperolehi keberkatan.Amin...

Ahad, 10 Mei 2009

#$@!GGH%#$^&*(*^???yukk...

geramnyerrr...nyampahnyerrr...bengangnyerrr

apa perasaan korang bila buke jerrr tingkap ada bau yg amat meronta jiwa kalbu kelabu yg amat kelabu di waktu pg yg yang indah di kala bunga2 kembang mekar, tatkala sang suria memancarkn senyuman....agggghh melalut jiwang dah

berbalik pd bau itu, buka jerrr tingkap korang terhidu bau sisa toksid yg dibuang oleh makhluk berbulu,berekor,bermisai,berkaki empat,comel dan ada yang x comel pun depan tingkap rumah korang@betul2 sama darjah dengan kedudukan paksi menegak 45 darjah hidung korang?pastu kat depan muka pintu tapi atas tnh lerrr ada juga.geram tak korang?

ada sorang jiran 2 dah terpijak periuk api masa nk pegi keje.bygkan la bj dh smart giler, kasut berkilat tiba2 terpijak periuk api 2.meletup x?memang x meletup tapi tahap raksasa keluar api dari mulut dah.

aku geram lerrr dah depan rumah aku!!!!dengan bentuk yang ala-ala buah asam jawa, bau yg amat memukau jiwa terpaku elok di laman umah aku.dah lerrr cni umah2 open gate, tk dok pagar,dekat2 lak 2, korang ehem2 pun bule dgr(18xl)!!!.

tensen wooo.kalu kuceng aku, aku tok kesah tp ni kuceng jiran sebelah.punya la byk kucengnya tapi dtg berak umah org.kureng asem toll.tuan punya kuceng ni x paham2 kerrr yg kami jiran tetangga panas ati ngan #$$%$$#(&^%??? kuceng ni?lagi bangang bila kami buat2 perli psl #$$%$$(&^%??? kuceng dia bole tersengih-sengih jerrr.kalo org lain buat slh dia time 2 gak fire.aku pun heran naperrr lerrr kami ni x berani fire dia.adakah disebbkan badannya yg besar atau volume suaranya yg besar menakutkan kami? hemmm.

satu ari dia ada lerrr ura2 nk buang kuceng2 dia kat market ikn tapi x pegi buang pun.pastu ada ke plak suruh kami pegi buang kalu pegi ke market.banyak chantekk muka dia.kucing punya taik harimau dpt belang...

dan skrg, ada plak kuceng dia nk melahirkan anak.membidankan kuceng beranak aku sanggup tp bab membuang dia punya tuuut aku x sanggup.korang sanggup x?

p/s tapi aku suka kuceng sebab dulu ms kecik2 aku ada kuceng gak tp kuceng aku ni sekolah dia buang kat depan umah aku jerrr x pun dlm toilet umh kalu ari ujan

1 comments:

mummy 3D's on Khamis, Mei 28, 2009 2:49:00 PTG berkata...

senang jer... letak ajer minyak hitam (motor tu) kat tempat yg selalu makhluk tu buang sisa toksiknya tu.. dia takkan wawa(buang air besar) lagi kat situ... letak bnyk2 ...try dulu...

Catat Ulasan

ok la tuuu..