Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Selamat datang ke dunia blog saya.Seorang ummi,isteri,anak dan kawan yang baru berjinak dgn dunia blog.Semoga yang baik kita jadikan pedoman dan yang tak baik kita buang jauh2...semoga kita memperolehi keberkatan.Amin...

Jumaat, 17 Julai 2009

Sampai mimpi2


Salam pagi Jumaat yang mulia...

Ujung2 minggu begini barulah aku boleh guna laptop ni.Nak buat macam ne hak milik hakiki bukan terletak di tanganku.He3.Aku banyak kali bermimpi sejak berjinak2 menjadi blogger ni.Sampaikan tidur aku didatangi oleh perkara2 yang berkaitan dengan blog.Antaranya aku seperti ternampak2 bilangan followers aku yang semakin bertambah padahal followers aku boleh dikira dengan jari je berapa orang.He3.

Malahan rupa paras templates pun terbayang2 di dalam mimpiku!Berwarna-warni...sampai begitu sekali penangannya.Dan yang lain2 berkaitan dengan blog dan blogger.Aku rasa mimpi ini tidak akan berakhir selagi aku masih belajar mengenai blog! He3.

1 comments:

Aliza on Jumaat, Julai 17, 2009 11:25:00 PG berkata...

amboi sakan no penangan blog ni..mesti mas dah jatuh cinta dgn dunia blogger ni..heheh. bagus la, dpt kongsi ilmu, cari ilmu dan dpt gak kwn baru..sama2 la kita teruskan minat baru kita ni....heheh

Catat Ulasan

ok la tuuu..